خدمات پشتیبانی فنی

خدمات پشتیبانی از یک نرم افزار قطعاً یکی از مهمترین پارامترهایی است که در انتخاب یک نرم افزار بسیار تاثیر گذار می باشد. لذا علی رغم اینکه سیستم مانیتورینگ Zabbix جزء سیستم های متن باز به حساب می آید، اما وجود یک تیم حرفه ای ، بروز و با تجربه جهت پشتیبانی از این سیستم یکی از ضروریات سیستم مانیتورینگ Zabbix‌ به شمار می آید.

به همین دلیل شرکت سدید آفرین به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت Zabbix اقدام به راه اندازی بستر پشتیبانی از نرم افزار Zabbix در ایران نموده است که بر این اساس شما می توانید با بهره گیری از یکی از بسته های پشتیبانی شرکت سدید آفرین ، سیستم مانیتورینگ خود را نسبت به مشکلات آینده بیمه نمایید.

با استفاه از سرویس پشتیبانی فنی، این امکان فراهم میشود تا بتوانید از طریق برقراری ارتباط با متخصصین شرکت سدید آفرین، در مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع مشکلات و یا نیازهای سازمان خود اقدام نمایید.

کافیست از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا استفاده از سیستم پشتیبانی متمرکز شرکت سدید آفرین، شرح مشکلات و یا رخدادهای به وجود آمده را به تیم پشتیبانی شرکت سدید آفرین منتقل کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ و یا راه حل مورد نظر خود را دریافت نمایید.

علاوه بر این امکان استفاده از خدماتی مانند پشتیبانی در محل مشتری ، سفارشی سازی ، بروز رسانی و آموزش در محل مشتری از دیگر خدماتی است که از طریق استفاده از بسته های پشتیبانی شرکت سدید آفرین قابل استفاده خواهند بود.

برنزی نقره‌ای طلایی
تعداد رخدادها در ماه نامحدود نامحدود نامحدود
پاسخگویی به تعداد نفرات 1 3 +5
زمان پاسخگویی 8x5 8x5 24x7
سیستم پشتیبانی
پشتیبانی تلفنی
پشتیبانی از راه دور
مانیتورینگ توزیع شده
بهینه سازی کارایی
پشتیبانی حضوری
آموزش حرفه ای حضوری
ارائه خدمات بروز رسانی
ارائه خدمات سفارشی سازی

لازم به ذکر است که بسته های تعریف شده در جدول فوق در واقع بسته های پیشنهادی شرکت سدید آفرین جهت استفاده از خدمات پشتیبانی می باشد و امکان تعریف بسته های سفارشی جهت سازگاری کامل با نیازهای شما نیز وجود دارد. بنابراین شما می توانید با حذف و یا اضافه کردن یک آیتم از یک بسته به بسته دیگر ، عملا بسته هایی را درخواست کنید که بیشترین تناسب را با نیازهای شما دارا می باشند.

قیمت

قیمت هر کدام از بسته های پشتیبانی به موارد مختلفی از جمله تعداد سرورهای نصب شده Zabbix ، تعداد Zabbix Proxy های استفاده شده ،  و نیز میزان پیچیدگی محیطی که از مانیتورینگ Zabbix استفاده می نماید وابسته می باشد. سریعترین راه حل جهت دریافت قیمت پیشنهادی برای بسته انتخاب شده استفاده از فرم درخواست پشتیبانی Zabbix می باشد.

در صورت عدم اطمینان در انتخاب یکی از بسته های پیشنهاد شده می توانید با انتخاب گزینه “عدم اطمینان و دریافت مشاوره” در فرم درخواست پشتیبانی Zabbix و یا از طریق ارتباط با واحد فروش سدید آفرین از مشاوره متخصصین سدید آفرین جهت یک انتخاب مناسب استفاده نمایید.

در صورت عدم اطمینان در انتخاب یکی از بسته های پیشنهاد شده می توانید با انتخاب گزینه “عدم اطمینان و دریافت مشاوره” در فرم درخواست پشتیبانی Zabbix و یا از طریق ارتباط با واحد فروش سدید آفرین از مشاوره متخصصین سدید آفرین جهت یک انتخاب مناسب استفاده نمایید.

خدمات پشتیبانی فنی

استفاده از خدمات پشتیبانی فنی سدید آفرین به راحتترین شکل ممکن و به ترتیب زیر امکان پذیر است:

  • ثبت درخواست پشتیبانی فنی از طریق فرم درخواست پشتیبانی سیستم مانیتورینگ Zabbix و دریافت پیش فاکتور
  • تایید پیش فاکتور توسط پست یا ایمیل از طرف شرکت شما
  • امضاء قرارداده ارسال شده توسط سدیدآفرین
  • انجام مراحل پرداخت و استفاده از خدمات پشتیبانی سیستم مانیتورینگ Zabbix

آیا به template نیاز دارید؟ همین حالا درخواستی برای ساخت template ارسال کنید!